Til toppen

Reparasjon og service

Vi er her for å hjelpe deg. Hyttetorgets verksted utfører reparasjoner med kun originale reservedeler utført av Hyttetorgets-sertifiserte serviceteknikere. Vi hjelper deg med å få produktet tilbake til å fungere akkurat slik det skal.

Finn ut mer se våre betingelser for service og prisliste for reparasjoner

Ofte stilte spørsmål

Reklamasjonsretten iht. norsk lovverk gir deg rett til å klage på mangler ved en vare innen en bestemt tidsfrist. I utgangspunktet har du to års reklamasjonsrett, men dersom produktet er ment å vare vesentlig lenger enn to år, kan du klage i inntil fem år (forbrukerkjøpsloven § 27 ).
Det er kostnadsfritt å returnere et produkt i en servicesak. Husk imidlertid at gebyr for service, undersøkelse og frakt kan påløpe dersom feilen ikke faller inn under garanti eller reklamasjon. Dette kan f.eks være fysiske skader forårsaket av uhell/ulykke.
Servicetiden kan variere etter type produkt og hvor omfattende den eventuelle feilen er. Som regel tar en service ca 14 dager fra serviceverksted har mottatt ditt produkt. Det kan derimot forekomme ventetid på visse reservedeler som vil kunne gjøre at det tar lengre tid.
I feriene er det gjerne ekstra stor pågang på vårt serviceverksted. I disse periodene må du beregne vesentlig lenger tid på reparasjon sammenlignet med perioden utenom.